פתיחת עסק קטן

איזה עסק קטן כדאי לפתוח

כיצד תפתחו עסק קטן?

  • בצעו מחקר שוק.
  • הכינו תכנית עסקית.
  • תכננו את תזרים הכספים.
  • בחרו מבנה עסקי.
  • קבלו המלצה על רו"ח.
  • הגדירו מהו הערך המוסף הייחודי שלכם על המתחרים.

הקמת עסק קטן ללא הון עצמי.

  • הגישו בקשה להלוואה לעסקים קטנים בסיוע המדינה או הבנק. 
  • חפשו מענקים לעסקים קטנים והזדמנויות מימון מהמדינה או מהבנק.

הגיע הזמן לעסק משלכם.

למדו כיצד לפתוח עסק משלכם, ומצאו הזדמנויות ייחודיות לשנת 2020.

עקבו אחר 10 הצעדים ממנהלי עסקים קטנים לפתיחת עסק. תלמדו על כתיבת תכנית עסקית, קביעת המבנה המשפטי של העסק שלכם ועוד.

הימנעו מטעויות נפוצות וקבלו עצות מבעלי עסקים קטנים מנוסים שרוצים לעזור. ארגוני שותפים מקומיים של פיישנמקר מציעים גישה לחונכים ומאמנים בעלות מסובסדת.

איך תצליחו בעולם העסקים הקטנים:

גלו את היסודות שתוכלו ליישם לבד כדי להצליח בעולם העסקים הקטנים:
מימון של עסק קטן – חקרו הזדמנויות וקבלו טיפים שיעזרו לכם להצליח.
קבלו הלוואה לעסקים קטנים:
אם אתם רוצים להיות בעלי שליטה מלאה בעסק, אך אין לכם מספיק כסף להתחיל, חפשו הלוואה לעסקים קטנים.
כדי להגדיל את הסיכוי שלכם לקבל הלוואה, עליכם להכין תכנית עסקית, המפרטת הוצאות ותחזיות פיננסיות לשנים הבאות.
תכנית עסקית תתן לכם מושג כמה תצטרכו לבקש, וכן תסייע לבנק להבין שבקשת ההלוואה שלכם מוצדקת ונעשתה לאחר מחשבה.

מחקר שוק וניתוח תחרות

∘ בעזרת מחקר שוק תמצאו לקוחות לעסק.
∘ ניתוח תחרות עוזר לייחד את העסק שלכם.
שלבו את הנתונים כדי למצוא יתרון וערך מוסף לעסק הקטן שלכם. מחקר שוק משלב התנהגות צרכנית ומגמות כלכליות כדי לשפר את הרעיון העסקי שלכם.
חשוב להבין את הבסיס הצרכני עליו אתם בונים את העסק. מחקרי שוק מאפשרים לכם להפחית סיכונים לפני פתיחת העסק.
אספו מידע דמוגרפי כדי למצוא את כל ההזדמנויות להשיג לקוחות. מידע זה יכול לכלול נתוני אוכלוסייה כמו: גיל, הכנסה, מצב משפחתי, תחומי עניין או כל דבר אחר הרלוונטי לעסק שלכם.

הבינו טוב יותר את השוק שלכם

ענו על השאלות הבאות כדי להבין טוב יותר את השוק שלכם:
דרישה: האם יש ביקוש למוצר או לשירות שלכם?
גודל שוק: כמה אנשים יתעניינו בהצעה שלכם?
מצב כלכלי: מה טווח הכנסתם ושיעור תעסוקתם?
מיקום: היכן הלקוחות שלכם ממוקמים ולאן שירותי העסק שלכם יכול להגיע?
רוויה בשוק: כמה עסקים דומים לשלכם כבר זמינים לצרכנים?
תמחור: כמה משלמים הלקוחות הפוטנציאליים עבור חלופות אלה?
תרצו גם להתעדכן בטרנדים העסקיים האחרונים. חשוב לדעת מהם כל האפשרויות שלכם להגיע לנתח שוק ספציפי שיכול להשפיע על הרווחים שלכם.

תוכלו לעשות מחקר שוק באמצעות מקורות מידע קיימים, או לעשות מחקר בעצמכם בפנייה ישירה לצרכנים.
במידה ותחליטו לרכוש מחקר קיים תחסכו הרבה זמן ואנרגיה, אך ייתכן שהמידע אינו יתאים בדיוק לקהל שהעסק שלכם פונה אליו. השתמשו במחקר כדי לענות על שאלות כמו: מגמות בתעשייה, דמוגרפיה, והכנסה. תוכלו למצוא מידע רב באופן מקוון באתרים ממשלתיים.
מחקר ישיר – סקר בקרב הצרכנים בעצמכם יעניק לכם הבנה מעמיקה של קהל היעד הספציפי שלכם, תגובות ללוגו, שיפורים שאתם יכולים לבצע בחוויית הקנייה, ומיהם המתחרים האפשריים לעסק שלכם. מחקר כזה יכול לקחת זמן רב. להלן מספר שיטות כדי לבצע מחקר ישיר:
סקרים, שאלונים, קבוצות מיקוד, או ראיונות עומק.

כתבו תכנית עסקית
התכנית העסקית היא הבסיס לניהול העסק שלכם.
תכנית עסקית טובה תדריך אתכם בכל שלב מפתיחת העסק ועד ניהולו השוטף.
כמו כן, התכנית העסקית תשמש אתכם בהמשך כמפת דרכים כיצד לבנות ולהגדיל את העסק החדש שלכם.

תכנית עסקית הכרחית במידה ואתם שוקלים לבקש מימון או לצרף שותפים עסקיים חדשים. המשקיעים רוצים להרגיש בטוחים שהם יראו החזר על ההשקעה.
תכנית עסקית היא כלי שבו תשתמשו כדי לשכנע אנשים שהשקעה בחברה שלכם היא בחירה חכמה.